sobota 11. októbra 2014

TOP 10 android aplikácií

1 comment    
categories: , ,
Radšej Vám hneď napíšem, že ide o čisto subjektívne hodnotenie. Sú to aplikácie, ktoré využívam pomerne často, niektoré samozrejme dennodenne. Nezáleží na ktorom mieste sú, všetky sú TOP 1 :), ale zoradené sú abecedne. Niektoré aplikácie sa Vám asi nepodarí uložiť do vašich smartfónov, ak máte malú RAM alebo v ňom už nemáte miesto. 






Dajte mi dolu v komentároch vedieť, ktoré aplikácie sú tie vaše najnaj a chceli by ste, aby sa o nich dozvedeli aj iní. Navyše aj ja sa rada zoznámim s niečím novým :)
 ___________________________________________________________________

1. Hry: Hay Day, Frozen Free Fall

Ak čakám u lekára alebo sa chvíľku nudím, nie vždy sa mi chce zrovna čítať. Pri týchto hrách ubehne rýchlejšie čas.

Hay Day je vlastne farmárčenie. Musíte mať pripojenie na internet, inak sa hrať nedá. Zjednodušene povedané: sadíte, staviate a vyrábate tovar, ktorý predávate, chováte zvieratká, chytáte ryby... Z vyšším levelom je hra o trošku ťažšia a komplikovanejšia, ťažšie sa zarábajú peniažky. To nie je na odradenie, práve naopak. Niečo ako Farmville na facebooku, ale ten mňa napríklad nezaujal, lebo stále ste potrebovali od niekoho pomoc. V tejto hre o pomoc môžete ale aj nemusíte požiadať iného hráča. 

Frozen free fall je klasické spájanie a odstraňovanie kameňov. V tejto hre je vraj 240 levelov, čo je super a niektoré je fakt ťažké prejsť. Ak hru prihlásite cez facebook  a hrá ju aj niektorý z vašich priateľov, tak sa môžete navzájom snažiť predbehnúť a preskočiť. S kamarátkou Maťkou sa furt doťahujeme, ktorá je už v ktorom leveli :)


Stiahnuť aplikáciu HAY DAY, kliknúť SEM.



Stiahnuť aplikáciu FROZEN FREE FALL, kliknúť SEM.




 ___________________________________________________________________

2. iTransit BA

Výborná vec pre tých, ktorý cestujú kdekade mestskou hromadnou dopravou. Žiaľ tento grafikon je len pre Bratislavu. Stačí zadať odkiaľ a kam sa potrebujete dostať a aplikácia vám toto vyhľadá so všetkými možnými možnosťami. Samozrejmosťou sú aj cestovné poriadky všetkých spojov.

Stiahnuť aplikáciu, kliknúť SEM.

  ___________________________________________________________________

3. Komunikačné aplikácie: VIBER, FACEBOOK MESSENGER, WHATSUP MESSENGER, Hangouts...

Sú zaradené v jednej kategórií, pretože je zbytočne rozpisovať každú aplikáciu zvlášť. Všetko sú to aplikácie, pri ktorých komunikujete zo svojimi priateľmi a známymi, rodinou. Dajú sa cez nich posielať fotky aj videá, čo nahrádza spoplatnené MMSky. Viber a Whatsup vyžadujú overenie kódom, na ostatné vám stačí prihlásenie cez facebook, resp. google účet.

Stiahnuť aplikáciu VIBER, kliknúť SEM.
Stiahnuť aplikácie FACEBOOK MESSENGER, kliknúť SEM.
Stiahnuť aplikáciu WHATS UP, kliknúť SEM.
Stiahnuť aplikáciu HANGOUTS, kliknúť SEM.

 ___________________________________________________________________

4. Lidl

Jednoduchá apka, pokiaľ chodíte nakupovať do tejto siete. Ukáže Vám aktuálny leták a niekedy aj akčné ponuky, ktoré ešte ani v letáku alebo na internete nie sú. Ale čo je na nej najlepšie? Môžete si totiž nadstaviť pripomenutie v mobile na produkt, o ktorý máte záujem, aby ste nezmeškali jeho kúpu. Toto asi využívam najviac. Je super, že v nedeľu večer mi to spomenie, že v pondelok ráno už sú v predaji napr. lyžiarske bundy :)

Stiahnuť aplikáciu, kliknúť SEM.

 ___________________________________________________________________

5. Menštruačný kalendár

Čisto ženská záležitosť. Trošku dlhšie mi trvalo, než som sa v ňom zorientovala, ale stálo to zato. Po zadaní všetkých údajov už sám hlási, kedy - v ktorý deň dostanete najbližší cyklus, vypočíta ovuláciu. Zároveň môžete zadávať ako ste sa kedy cítili, aj to kedy ste sa vylúbkali s vaším parnerom. Na niektoré veci, ktoré tam zadáte sa často pýta aj Váš gynekológ, tak len stačí len otvoriť kalendárik a nahlásiť mu to. 

Stiahnuť aplikáciu, kliknúť SEM.

 ___________________________________________________________________

6. RunKeeper - GPS Track Run Walk

Aplikácií, ktoré merajú prejdenú vzdialenosť už som mala nainštalovaných niekoľko. Zatiaľ sa mi najviac osvedčila práve táto. Navyše ponúka možnosť vytiahnuť na plochu displeja aj widget, ktorý stačí iba ťuknutím zapnúť a už začne merať. Vždy predtým však musím zapnúť aj lokalizáciu GPSkom, lebo inak nemeria. Síce to zbytočne zasa žerie baterku,a na bicykel bez nabitého telefónu ani nemôžem ísť. Ale stále je pre mňa najprehľadnejšia. Meria rôzne aktivity, cez beh, chôdzu, plávanie, veslovanie, korčuľovanie..... V svojej histórií ukáže všetky merania, spálené kalórie, čas. Proste táto aplikácia má asi všetko čo by mala mať :)

Stiahnuť aplikáciu, kliknúť SEM.

 ___________________________________________________________________

7. Shush!

Keď som mávala NOKIU mobil, tak sa mi dalo nastaviť vypnutie určitého režimu (tichý, pipnutie). V zadaný čas sa mobil vrátil do normálneho režimu. Výborné to bolo napríklad najmä v škole. Zadala som, že vyučovanie končí o 14:20, nastavila mobil do tichého režimu, aby nerušil, a ono sa to samé znovu zaplo a nemusela som sa viac starať.
V tomto mobile, ktorý mám teraz, takéto niečo nebolo. Tak som hľadala a hľadala až našla :). Funguje výborne, využívam to najmä na noc, keď sa nejaký nespavec rozhodne písať mi, tak ma nezobudí :)

Stiahnuť aplikáciu, kliknúť SEM.

 ___________________________________________________________________

8. Slovak - English offline dict.

Aj google má prekladač a myslela som si, že vie všetko. Omyl. Tento je síce v telefóne, nie len v PC, ale je lepší. Ponúka všetky možnosti slov a ešte aj rozpozná jazyk, takže netreba medzi sebou prehadzovať či ste chcete preklad zo SJ do AJ alebo naopak. A dá sa použiť aj bez pripojenia na internet!

Stiahnuť aplikáciu, kliknúť SEM.

 ___________________________________________________________________

9. Super Backup

Niečo na záchranu vašich dát. Zálohuje vaše smsky, nainštalované aplikácie, kontakty, hovory, kalendár a záložky z prehliadača. Môžete si vybrať, kam zálohu chcete odoslať, či na e-mail alebo do úložiska Cloud. Určitých intervaloch sa aj pripomenie, že ste dlho nezálohovali.

Stiahnuť aplikáciu, kliknúť SEM.

 ___________________________________________________________________

10. Waze Social GPS Maps & Traffic

Navigácia a ZADARMO! Nepotrebujem už žiadny platený softvér ani zariadenie ako je Garmin alebo čo. Chvíľu mi trvalo, než som pochopila niektoré veci, ale chce to len trpezlivosť. Ukazuje ešte aj informácie typu, kde sa práve nachádza policajná hliadka, kde je zápcha, kde rozkopaná cesta aj nehoda. Výhodou je, že tieto údaje môžete aj sami zadávať alebo zrušiť. Jediná nevýhoda - musíte mať v mobile alebo tablete internet :(.

Stiahnuť aplikáciu, kliknúť SEM.


1 komentár:

  1. Skvelý článok, tú MHD pre Bratislavu som si hneď stiahla, len dúfam, že nie je viazaná na net, pretože to mi potom veľmi fungovať nebude, v mobile mám net len cez wifi. Ale nevadí, aj tak sa mi to zíde.
    http://biankacosmetics.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť